Trenciul cu inimi - Piesa must-have a showului Burberry toamna-iarna 2013

Ieri, la Londra a avut loc prezentarea celebrul brand britanic, Burberry Prorsum, pentru viitorul sezon de toamna-iarna 2013. Colectiei Trench Kisses a avut ca laitmotiv imprimeul cu inimi. Christopher Bailey, directorul creativ al casei de moda, a avut-o ca "muza" pe Christine Keeler, un model britanic celebru si controversat al anilor '60. Scopul lui a fost sa creeze o colectie stilata, dar in acelasi timp amuzanta. "Am avut ideea de a mixa latura sexy cu cea clasica a brand-ului Burberry, de aceea am cautat tesaturi care sa exprime acest lucru", a declarat Bailey.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Materialele utilizate in colectie au pornit cu celebra gabardina din bumbac (material patentat de Burberry) si casmirul stralucitor care au fost juxtapuse cauciucului transparent, pielii peliculizate si cealei din piton, in timp ce imprimeurile animal si inimile au predominat in aceasta colectie. Pe langa clasicele trenci-uri, reinterpretate in multiple feluri, au fost prezentate fuste si rochii conice, pantaloni trei-sferturi si topuri scoica, intr-o paleta generoasa de nuante de bej, grena, auriu, negru si alb. Dintre accesorii, s-au evidentiat ochelarii cu rame animal print, curelele aurii, geanta The Crush si platformele Kitten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Modelele, printre care s-au aflat Cara Delevingne si Karlie Kloss au purtat pentru prima oara lac de unghii Burberry, intr-o nuanta de grena si au fost machiate cu produse de frumusete ale celebrului brand britanic. Ele au defilat pe muzica solistilor Misty Miller, Paloma Faith si Tom Odell (artist Burberry Acoustic) care si-a lansat cu aceasta ocazie single-ul de debut, "Hold Me".

Anna Wintour, redactorul-sef Vugue USA a declara despre design: "Christopher Bailey gandeste cele mai interesante prezentari de moda, fapt ce a schimbat complet peisajul saptamanii modei de la Londra si a transformat-o intr-un punct de atractie pentru redactorii de moda, stilisti sau celebritati. Cred ca Londra ii datoreaza multumiri!", iar Rita Ora a precizat ca Burberry ,,Este cel mai puternic brand britanic, este o experienta extraordinara sa iau parte la acest show", a declarat Rita Ora, in timp ce Freida Pinto s-a aratat entuziasmata de faptul ca noua colectie pastreaza piesele si croiala clasica, dar aduce elemente moderne, precum accentele metalice.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: PR

Tuesday, 19 February 2013 | 2759 vizualizari
Spune-ţi părerea!

Cele mai citite articole

SONDAJ

Care este cel mai inedit loc in care ai facut sex?

Rezultate