Just married! Nunta de vis - si apoi...

Indragostiti, logoditi, casatoriti - cuplul Roxana (24) si Cristi (27) a tinut jurnalul povestii sale de dragoste. JOY dezvaluie cum a Inceput totul si cum pot deveni basmele realitate

Ne-am cunoscut acum sapte ani, in mai 1999. In ziua aceea am hotarat cu prietenele mele sa lipsim premeditat de la scoala. Pana la urma, am ajuns la un internet cafe si astfel mi-am cunoscut viitorul sot! In cazul nostru, internetul a fost Cupidon, care ne-a sagetat "fara drept de apel"! Iata-ne cu cateva zile inainte de Valentine's Day 2006: mi-a spus ca plecam in Delta. Insa mereu il prind cand imi pregateste o surpriza! De data aceasta nu m-a lasat sa accesez calculatorul ca sa nu descopar rezervarile pentru hotel, avion, si m-a rugat sa imi iau o rochie eleganta in bagaj, dar era prea frig pentru un sejur romantic in Delta. Drumul a deviat spre aeroportul din Bucuresti, iar Cristi mi-a dezvaluit vrand-nevrand destinatia reala: Paris!

Original Cristi a pus la cale un intreg plan romantic pentru a o surprinde pe Roxana cu cererea in casatorie

Eram foarte entuziasmata! Credeam ca excursia la Paris este singura surpriza pe care mi-a pregatit-o. Odata ajunsi acolo, Cristi m-a uimit cu alegerea unui hotel central si cu itinerariul alcatuit. Si nu s-a oprit aici! Pe 14 februarie, seara, m-a intampinat cu un buchet superb de trandafiri rosii si m-a invitat intr-un taxi de lux, care ne-a condus in port. Acolo, am urcat intr-un vaporas, iar toata seara am avut chelnerul nostru: sampanie fina la discretie, trei feluri delicioase de mancare, un desert si... o declaratie de dragoste (carora nu le-am putut rezista!). A urmat cutiuta de catifea rosie cu un incredibil inel de logodna cu diamant. Cristi mi-a pus intrebarea la care orice fata indragostita viseaza, iar raspunsul meu a fost, bineinteles, un "da" foarte emotionat.

Girls party Prietenele Dana Ruxandra si Zoe felicita viitoarea mireasa

Cristi este un microbist inrait si un fan infocat al echipei Steaua, deci a doua zi am plecat cu trenul in Olanda ca sa vedem meciul Steaua-Heerenveen. Am intarziat si am alergat ca nebunii pe strazi auzind galagia de pe stadion, ne-am incurcat cu biletele, abia cand ne-am vazut, in sfarsit, pe stadion, ne-am linistit. Pe 18 februarie tatal meu se afla, printr-o coincidenta, tot in Paris, venind dintr-un voiaj pe mare. I-am dat vestea si am sarbatorit evenimentul in oras, mergand la shopping si imaginandu-ne primele idei despre viitoarea nunta. Cand am ajuns in Constanta, Cristi s-a mutat la mine, iar eu am putut impartasi vestea si prietenei mele, Dana Ruxandra (redactor JOY), careia i-am propus sa fie una dintre domnisoarele de onoare de la nunta programata deja pentru luna septembrie.

1.07.2006 Organizarea nuntii
Dintotdeauna mi-am dorit o nunta ca-n filme. Pe Dana Ruxandra am delegat-o sa aleaga modelul rochiilor celor opt domnisoare de onoare (patru verisoare si patru prietene). Perechea de mini-domnisoara de onoare si cavaler (verisorul meu drag) si-a luat si ea rolul in serios - mi-a purtat toata ziua trena rochiei de mireasa, foarte constiinciosa! Dana s-a ocupat de rochia ei si de a domnisoarelor de onoare si nu m-a dezamagit! A apelat la o creatoare de moda din Bucuresti, iar schita rochiilor propusa de ea mi-a placut imediat. Eu, insa, m-am concentrat pe a mea! A durat ceva vreme pana mi-am gasit rochia de mireasa ideala: tafta din belsug, broderie de dantela facuta ma-nual, iar trena cu aplicatii de cristale Swarovski - rochia visurilor mele se contura pe zi ce trecea! Iar zilele... treceau rapid, fara sa-mi dau seama!

Just married! Nunta de vis - si apoi...

Primul pas E momentul sa oficiem casatoria civila in fata delegatului primariei Constanta

Hotarare Au spus "Da!"

Ploaie de confetti Orez, flori si multe urari! Invitatii se bucura alaturi de proaspat casatoritii

10.09.2006 Si au petrecut... cat trei zile si trei nopti!
Ziua cea mare a sosit! Desi mi-am dorit sa ma trezesc la 10:00, ca sa arat cat mai fresh in ziua nuntii mele, ghinion! La ora 07:00 dimineata ma invarteam prin casa ca un leu in cusca, napadita de emotii. Stiam insa ca totul era foarte bine pus la punct: la 12:00 era programat machiajul, la 13:00 coafatul, la 15:30 sesiunea de fotografii a miresei, in timp ce mirele mergea, dupa traditie, la nasi. La ora 16:00 le asteptam pe domnisoarele de onoare sa ma acompanieze in poze, la 16:30 ginerica era asteptat la mireasa lui, la ora 18:30 urma cununia civila in parcul Tabacariei din Constanta, iar la 19:30 oficiam casatoria religioasa. Incepand cu ora 20:00, sutele de invitati erau asteptati la petrecerea nuntii. Totul s-a derulat perfect pana la urma, insa nu fara mici emotii din cand in cand. Machiajul s-a decalat cu o jumatate de ora si desi make-up artista aleasa era profesionista, pana la urma a trebuit sa fac unele retusuri, deoarece mi se parea prea strident pentru stilul meu. Coafura a iesit perfect, nici la cele doua probe anterioare nu fusesem aranjata atat de reusit!

Poate ca cel mai emotionant moment al zilei nuntii mele a fost intalnirea cu Cristi, dupa ce fiecare avusese programul lui (dupa traditie) pana atunci. Ma aflam acasa la bunicii mei, iar fotografa coordona intregul moment. Am apucat insa s-o vad pe matusa mea cu ochii in lacrimi exact in momentul in care ma pregateam sa cobor la parter, unde ma asteptau apropiatii, nasii, camerele de filmat si bliturile aparatelor de fotografiat. Fara sa ma astept, matusa mea m-a "contaminat" cu starea ei emotiva si m-am trezit ca ma podidesc lacrimile. Nu vroiam sa se declanseze un dezastru! Machiajul ar fi fost dificil de remediat si, mai ales, de la parter se auzea deja marsul miresei cantat de lautari. Practic, eram asteptata dintr-o clipa in alta sa continui ritualul.

Tatal meu m-a luat de brat si am coborat amandoi cuprinsi de emotie treptele catre parter, unde toata lumea avea ochii atintiti asupra mea, ma aplaudau. Mi-a fost cu atat mai greu sa imi stapanesc plansul. Am rezistat cu stoicism, iar Cristi, cand a intrat in camera, a ramas mut de admiratie: aratam superb!

Kiss, kiss Mirele, impresionat de frumusetea Roxanei

Ne-am bucurat cu totii de o zi frumoasa si insorita, iar cununia civila s-a desfasurat in aer liber. Cristi s-a ocupat si de inchiriatul unei limuzine albe de lux, care s-a potrivit perfect cu acest eveniment deosebit. In plus, a fost si o alegere foarte practica: rochia mea de mireasa avea volum, nu gluma, deci mi-ar fi fost greu sa ma asez intr-o masina obisnuita. Cununia religioasa a decurs normal si odata ajuns alaiul la restaurant, "Let's party"! Formatia si ceilalti cantareti-surpriza au tinut sutele de invitati pe ringul de dans, in timp ce eu cu Cristi ne ocupam indeaproape ca toata lumea sa se simta bine si in largul sau. In zorii zilei ne-am retras la un hotel din Mamaia...

Best of Wedding Momente unice ramase in fotografii

Just married! Nunta de vis - si apoi...

Distractie pe apa Roxana si Cristi au incercat diverse sporturi de apa in insulele Maldive

Vacanta exotica Care pe care? Cristi glumeste inlantuind-o pe Roxana cu liane

11.09.2006 Surprizele se tin lant
Dupa o noapte de dans si de party intens, a doua zi de dimineata ne astepta? impachetatul bagajelor catre destinatia lunii de miere: exoticele insule Maldive. Nici nu ne-am dezmeticit bine dupa noaptea de pomina si deja eram in avion (lasand in urma familiile ca sa petreaca in continuare in cinstea noastra), obositi si adormind fara sa vrem in fiecare taxi in care urcam intre aeroporturi. Voiajul implica o escala la MĂĽnchen, unde am si dormit o noapte. In drumul spre hotelul unde aveam rezervare, soferul ne-a informat ca in seara aceea, la ora 21:00, se juca meciul de fotbal Bayern MĂĽnchen - Spartak Moscova, pe cel mai mare si cel mai nou stadion din Germania - Allianz Arena. Puteam rata momentul? Ne-am cumparat haine mai groase si ne-am incheiat prima zi din luna de miere pe celebrul stadion (care arata ca o farfurie zburatoare), unde am nimerit si in mijlocul unei batai din galeria rusa. Am scapat insa teferi si nevatamati! In insulele Maldive, totul a fost minunat! Plimbari, plaja multa si diverse sporturi de apa - ii plac foarte mult lui Cristi. Nici eu nu ma dau in laturi de la senzatii tari, dar le prefer doar pe cele in care pot purta vesta de salvare - asa ma simt in siguranta! Senzatii care ne-au crescut adrenalina am trait si in ziua cand am facut o excursie in capitala Male. Am fost foarte neinspirata sa ma imbrac in pantaloni scurti si maiou... le simteam localnicilor privirile neiertatoare, de parca urmau sa ma execute! Nu numai ca eram singura femeie de pe strada, dar si barbatii purtau, fara exceptie, abaya, fiind acoperiti in intregime de acel... cearsaf imens, pe o caldura de 42oC! Si eu, care ma protejam de radiatii doar prin creme cu factor mare de protectie solara! Si in ceea ce priveste mancarea am fost o rasfatata! As manca specialitati asiatice la orice masa a zilei, iar in luna de miere chiar asta am facut: savuram portii uriase de fructe de mare, asortate cu tot felul de delicatese culinare. Pe 22 septembrie am serbat ziua de nastere a lui Cristi in insulele Maldive, ceea ce a transformat momentul intr-unul si mai romantic. Cadoul meu pentru el? Secret!

Honeymoon Mirii se relaxeaza cel mai bine la apus, cand temperaturile coboara sub... 40oC

24.09.2006 Honeymoon... cut!
Cu trei zile inainte de plecarea din insulele Maldive primesc un telefon de la o colega de facultate. Cu vocea ei impacientata, aceasta ma anunta: "In doua zile este programat examenul la chimie organica! Este musai sa-l dam!" Am intrat si eu in panica, deoarece examenul acela nu trebuia ratat sub nici o forma! Eu si Cristi am inceput sa dam telefoane, am reusit cu greu sa modificam biletul de avion de intoarcere rezervat, am renuntat obligat la ultima zi din luna noastra de miere (care era rezervata pentru a face shopping in MĂĽnchen), am platit o serie de taxe destul de piperate ca pret (deh! sacrificiile cer la randul lor alte sacrificii) si la ora 01:00 noaptea ne aflam, in sfarsit, in aeroport in Bucuresti, inca la timp pentru a sustine examenul! Acolo ne asteptau parintii lui Cristi si tot drumul spre Constanta eu m-am chinuit sa stau treaza, citind intens cursurile la chimie organica (aduse de ei), astfel ca la ora opt dimineata dadeam examenul buclucas, pe care l-am si trecut cu bine! Nici nu mi-as fi imaginat alt final, dupa atatea peripetii si batai de cap!

Happy X-mas Roxana si Cristi - primul Craciun ca sot si sotie, in noua casa

24.12.2006 Primul Craciun in noul camin
Acum doi ani ne-am apucat sa ne construim propria casa. Intai am achizitionat terenul, apoi am demarat lucrul. Este o casa destul de mare, dar eu si Cristi ne facem ganduri de inca doi membri ai familiei, in timp. Casa am proiectat-o dupa propriile noastre idei. Iar pana la alegerea decoratiunilor, acestea au coincis. Cand a venit vorba de forma gresiei, a culorilor peretilor fiecarei camere, a trebuit sa facem, pe rand, compromisuri. Doar asa putem ajunge la un consens fara sa pierdem timpul certandu-ne. Ne-a fost greu sa supraveghem santierul din care se ridica viitorul nostru camin, pentru ca si parintii nostri inca muncesc, dar ne-am impartit sarcinile si astfel am mai bifat o reusita in viata noastra.

Together forever Verighetele sunt marturia dragostei

14.02.2007 Casatoriti, fericiti si cu planuri mari de viitor
Credeam ca am scapat de scoala! Nici nu am terminat bine prima facultate, ca am si inceput-o pe a doua: m-am inscris la facultatea de farmacie si sunt deja la sfarsitul anului II. Invat cu interes pentru a a-mi aduce aportul la businessul familiei - o farmacie. Cristi, sotul meu (incep sa ma obisnuiesc sa il numesc asa), desi lucreaza intr-o banca, doreste pe viitor sa gaseasca timpul necesar pentru a-si dezvolta afacerea pe care a inceput-o in urma cu ceva timp - o agentie de turism. Desi un business de nivel mediu momentan, Cristi isi doreste sa faca din agentia de turism principala sa afacere. Dar avem tot timpul inainte pentru a ne realiza treptat tot ceea ce ne dorim. In plus, putem conta, ca intotdeauna, pe sprijinul familiei, iar noi stim deja ca vom avea doi copii. Dar cand i-am "programat", intre atatea planuri? Nici bunicii mele, cea mai nerabdatoare dintre noi, nu i-am putut oferi un raspuns cert in acest sens. Nu chiar totul se planifica pana la ultimul detaliu!

Thursday, 14 June 2007 1679 vizualizari
Spune-ţi părerea!

Cele mai citite articole

SONDAJ

Care este cel mai inedit loc in care ai facut sex?